.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كشته و مجروح شدن دو شهروند بابلي

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني بابل از كشته و مجروح شدن دو شهروند بابلي بر اثر تصادف در جاده كياكلاي بابل خبر داد.

همايون مرتضوي مديرعامل سازمان آتش‌نشاني بابل درکفتگوباخبرنگارشمال نیوز دربابل، از كشته و مجروح شدن دو شهروند بابلي بر اثر تصادف در جاده كياكلاي بابل خبر داد و افزود: در پي تماس شهروندان بابلي با سامانه 125 آتش نشاني بابل، آتش‌نشانان ايستگاه سه آتش نشاني بابل بلافاصله به محل حادثه واقع در جاده كياكلا اعزام و به كمك مصدومان احتمالي حادثه پرداختند.

مرتضوی تصریح کرد: در اين حادثه يك دستگاه خودروي پيكان وانت از مسير اصلي منحرف و واژگون و با يك دستگاه موتورسيكلت برخورد كرد كه راننده موتورسيكلت بر اثر شدت ضربه وارده در دم جان سپرد و راننده خودروي سواري كه از ناحيه دست، سر و گردن مصدوم شده بود توسط عابران از ماشين خارج شد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني بابل درپایان افزود: اين حادثه هم اينك توسط كارشناسان راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

همايون مرتضوي همچنين در بخش ديگري از بيان عملكرد ماموريت‌هاي آتش‌نشاني گفت، صاحب يك خانه مسكوني در خيابان آرامگاه معتمدي، خيابان تربيت معلم ساعت پنج و 41 دقيقه بامداد امروز با مركز 125 سازمان آتش نشاني بابل تماس گرفته و اعلام كرد كه جغد ترسناكي در داخل اتاق خواب منزل وي نشسته است.

وي افزود: پس از اين تماس آتش‌نشانان ايستگاه سه آتش نشاني بابل به ساختمان مورد نظر اعزام شده و با مشاهد جغد در اتاق خواب وي را در گوشه‌اي از اتاق محبوس و بعد از شكار، پرنده مذكور را در منطقه جنگلي بابلكنار رها سازي كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.